niedziela, 22 marca 2015

Komentarze do opublikowanych sondaży



Ogórek/ Palikot/ Kukiz - komentarze do opublikowanych sondaży 

Ogórek w Polsat News: mam 500 tys. podpisów. To ja stanowię zagrożenie Jest ogromnie budujące, że tych podpisów, na ten moment, jest pół miliona – powiedziała w Polsat News Magdalena Ogórek. Wywiad, choć krótki, był pierwszą z prawdziwego zdarzenia rozmową z mediami. Kandydatka SLD, pytana o sondaże i politycznych oponentów, powiedziała: – Każdy kandydat ma inny styl prowadzenia kampanii. Radziłabym nie dawać zwieść się sondażom. Na pytanie, dlaczego ucieka przed dziennikarzami, odpowiedziała: – Nie mam takiego wrażenia. Odkąd ruszyliśmy z kampanią w Polskę, odpowiadam dziennikarzom na pytania. Jestem obecna również w mediach społecznościowych

ONET Palikot: Muszą zaistnieć dwa warunki państwa przyjaznego dla obywateli Oso­bi­sta od­po­wie­dzial­ność urzęd­ni­ków za po­dej­mo­wa­ne de­cy­zje i spo­wo­do­wa­ne nimi szko­dy u oby­wa­te­li oraz nowy sys­tem wy­na­gra­dza­nia urzęd­ni­ków bez pre­mii za przy­no­szo­ne wpły­wy to – zda­niem Ja­nu­sza Pa­li­ko­ta – pod­sta­wa bu­do­wa­nia przy­ja­zne­go pań­stwa. Obiecuję Wam że będę do tego dążył 

Kukiz ( na swoim fanpagu) : Pycha zawsze kroczy przed upadkiem ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz